Das Weltall

Das erstaunliche und unvorstellbare Weltall…
Ich werde ja immer total unruhig, wenn ich etwas länger darüber nachdenke. Meine Vorstellungskraft reicht nicht aus um über die Größe dessen nachzudenken. Und dann der Urknall. Was war soll denn davor gewesen sein? Und wie ist dieses “Nichts”?
Aber gleichzeitig ist es auch so unfassbar schön. Einfach etwas sehr Erstaunliches…

Advertisements

About kathipohl1

BlaBlaBla
Image | This entry was posted in Gedanken and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s